Як впливає колір автомобільного ароматизатора на споживача

Стаття розкриває основи впливу кольору автомобільного ароматизатора на споживача. Ця, та попередня тема, містить ряд порад щодо вибору сувенірів-освіжувачів, особливо зацікавить тих, хто хоче замовити у виробника якісні автомобільні ароматизатори з нанесенням логотипу своєї компанії.

У статті ми розкриємо:

Чи важливий колір освіжувачів в маркетингу?

Як кольори ароматизатора впливають на клієнта?

Використання кольорів в дизайні та рекламі.

У цій статті зібрана інформація з багатьох спеціалізованих ресурсів, висвітлено думки людей, котрі багато років працюють у сфері маркетингу, дизайну й включено наш досвід виготовлення оригінальних дизайнерських форм сувенірів-освіжувачів повітря.

Чи важливий колір освіжувачів в маркетингу?

Забарвлення є всюдисущим джерелом інформації. Вплив кольорової гамми ароматизатора для автомобіля на споживача лежить у площині психоемоційного ефекту в сфері маркетингової діяльності.

Дослідження показали, що люди роблять підсвідомі судження про людину, навколишнє середовище чи продукт протягом перших 90 секунд. Від 62% до 90% цієї оцінки базується лише на кольорі. Це означає, що ваш логотип може прийняти або порушити рішення споживача стати замовником або клієнтом.

Кольорова гамма освіжувачів повітря є основним елементом маркетингу, який використовується для захоплення уваги споживачів і змушення їх купувати запропонований товар чи послугу. Кольори в сувенірах-освіжувачах надають не тільки естетичну, візуальну привабливість, але й стають частиною ідентичності товару, послуги котрі рекламуються. Тому підбір правильної кольорової палітри ароматизаторів в авто є важливим елементом маркетингу. Графічне зображення та написи на ароматизаторах для машини  мають бути творчими, кидати виклик клієнтам та дарувати емоції. 

Про кольори та їх значення ми описували в статтях «Найпопулярніший колір 2019 року та психологія застосування кольорів в автомобільних ароматизаторах» та «Маркетингове застосування кольорової палітри в автомобільних ароматизаторах».

Як кольори ароматизатора впливають на клієнта?

Кольорова гамма в дизайні автомобільного ароматизатора – це один із найефективніших візуальних засобів сприйняття нанесеного зображення й подальшого його запам’ятовування.

При розробці дизайну багато часу приділяється підбору й поєднанню барв, які б привертали увагу клієнта до логотипа, товару чи послуг. Замовляючи ароматизатори в машину важливо правильно підібрати кольори. Ефективне поєднання кольорів в ароматизаторі (логотип, фон, написи) може сприяти не тільки відмежуванню від конкурентів, але й впливу на настрої та почуття та ставленню до нанесеної інформації. 

Яким чином за допомогою кольорів сувеніра-освіжувача можна впливати на сприйняття споживачем нанесеної інформації й викликати необхідні емоції?

Кольори, як і зрештою запахи, впливають на емоції й тим самим є ефективним засобом при переконанні сприйняття логотипу нанесеного на пахучку.

Згідно з даними 93% людей при купівлі товару ставлять візуальну привабливість вище звуку та текстури.  У 85% забарвлення вплинуло на вибір споживачів.

Розуміння того, як розум інтерпретує кольори інформації нанесеної на пахучки для автомобілів, допомагає створити промоційний ароматизатор в машину, який би відповідав вашій цільовій аудиторії та заохочував їх купувати вашу продукцію.

Дослідження показали, клієнти вважають, що колір у:

92% є показником якості,

90% може допомогти залучити нових клієнтів

90% допоможе краще запам’ятати презентації та документи краще ніж чорно білими забарвленням

83% робить їх більш успішними

81% надає їм конкурентну перевагу

З наведених статистичних даних, колір, мабуть, мав більший вплив, ніж ви очікували, і відіграє важливу роль при прийнятті рішень. Забарвлення торгової марки на освыжувачах може впливати на успіх та коефіцієнт конверсії більше, ніж ви могли б собі уявити.

Використання кольорів в дизайні та рекламі         

Існує великий масив емоційних відповідей, пов’язаних із кольорами. Деякі асоціації характерні для країни чи регіону, а інші є загальновизнаними. Кольори можуть мати різні, навіть протилежні значення.

Розглянемо використання кольорів в дизайні та рекламі.

ЧЕРВОНИЙ

Емоційно насичений, він виводить текст і зображення на перший план. Використовується для стимулювання людей до швидких рішень. Цей колір також зазвичай асоціюється з енергією, тому буде доречним при рекламі енергетичних напоїв, ігор, автомобілів та інших предметів, пов’язаних зі спортом та високими фізичними навантаженнями.

ЗЕЛЕНИЙ

Найбільш спокійна частина спектру для ока людини, що вказує на стабільність та витривалість. Зелений використовується для позначення безпеки при рекламі ліків та медичних виробів. Пов’язаний безпосередньо з природою, тому використовується для просування «зелених» або натуральних продуктів. Аасоціюється з грошима, фінансовим світом, банківською діяльністю.

ЖОВТИЙ

Цінність, сонячне світло, бадьорість. Жовтий звертає на себе увагу найперше і найшвидше і знаходиться поруч з червоним, як найбільш очевидний і яскравий. Використовується, щоб викликати приємні, життєрадісні почуття. Вибираємо жовтий, щоб рекламувати дитячі товари та предмети, пов’язані з дозвіллям. Дуже ефективний для привернення уваги, тому використовуйте його, щоб виділити найважливіші елементи вашого дизайну. 

Тим не менш, занадто багато жовтого кольору може бути ризикованим , оскільки воно може дратувати око аудиторії, а тому рекомендується використовувати його в помірному дозуванні.

СИНІЙ

Пов’язаний з небом, океаном і льодом. Завжди було символом правди та чистоти. Ви можете використовувати блакитний для просування товарів і послуг, пов’язаних з чистотою (фільтри для очищення води, очищувальні рідини), повітрям і небом (авіакомпанії, аеропорти, кондиціонери), водою і морем (морські плавання, мінеральна вода). Використовуйте синій, щоб запропонувати точність при просуванні високотехнологічних продуктів. 

ПОМАРАНЧЕВИЙ

Для людського ока помаранчевий – дуже гаряче забарвлення, тому воно дає відчуття тепла. Апельсин має дуже високу видимість, тому можете використовувати його, щоб привернути увагу та виділити найважливіші елементи дизайну. Апельсин дуже ефективний для просування харчових продуктів.

ФІОЛЕТОВИЙ

Символізує силу, благородство та розкіш. Асоціюється з мудрістю, гідністю, незалежністю, творчістю, загадковістю та магією. Можна використовувати яскраво-фіолетовий при просуванні дитячих товарів.

ЧОРНИЙ

Сила й авторитет. Вважається елегантним та престижним, дає відчуття перспективи та глибини, але чорний фон зменшує читабельність. Чорний добре контрастує з яскравими кольорами. У поєднанні з червоним або оранжевим – іншими дуже потужними кольорами – чорний дає дуже агресивну кольорову гаму. 

БІЛИЙ

Асоціюється з прохолодою та чистотою. Його використання підкреслює простоту у високотехнологічних продуктах. Білий ­ відповідний для благодійних організацій; ангели зазвичай уявляють собі одяг білого забарвлення. Білий асоціюється з лікарнями, лікарями та стерильністю, тому ви можете використовувати його, щоб запропонувати безпеку при просуванні медичних препаратів. Часто асоціюється з низькою вагою, нежирною їжею та молочними продуктами.

Колір є важливим елементом в дизайні ароматизаторі для машини, і його правильне поєднання при створенні реклами для вашої компанії може довести успіх вашої продукції чи послуг! Отже, тепер, коли у вас є теорія за важливим елементом дизайну, ви можете зробити перші кроки у створенні ідеальної реклами!

Автомобільні освіжувачі повітря, надруковані з вашим логотипом та графікою, – чудовий спосіб сказати подяку відданим клієнтам.