Компанії все частіше вдаються до популяризації за допомогою виробів, які насамперед будуть корисними для їхньої цільової аудиторії. У статті ми розкриємо переваги просування торгової марки, бренду чи продукту за допомогою одного з успішних бюджетних інструментів маркетингу – фірмових брендованих автомобільних освіжувачів повітря.
Зростання попиту на ароматизацію автомобільних салонів за допомогою парфумерних освіжувачів преміум-класу з розміщенням на них інформації для споживачів призвели до високого попиту на освіжувачі повітря для машини у всьому світі. Крім того, зростання наявного доходу та зміна способу життя та звичаїв ще більше сприяють зростанню ринку. Крім того, швидке зростання продажів автомобілів спонукає споживачів використовувати преміум-освіжувачі повітря.
Потреба в ефективних комерційних освіжувачах повітря стає все більш поширеною серед бізнесу. Отже, по мірі збільшення попиту на ці чудові продукти та послуги з просування зростають можливості їх застосування.
Маркетинг за допомогою ароматизаторів для автомобіля — це просування та популяризація товару чи послуги з метою здійснення оптимального впливу на потенційного споживача й забезпечення максимальних продажів.
Подаруйте своїм клієнтам рекламні освіжувачі повітря, щоб вони нагадували про вашу марку щоразу, коли вони перебуватимуть в автомобілі. Клієнти запам’ятають аромат, який представляє ваш бізнес, і будуть вдячні, коли отримають в першу чергу не рекламний продукт, а корисний для них виріб котрий буде підтримувати приємний запах в машині.
Більшість клієнтів користуються своїм автомобілем щодня, тому фірмові освіжувачі повітря – це унікальний маркетинговий хід.
Замовити брендовані ароматизатори для автомобіля можна за оптимальними цінами й одержати в результаті цього довгостроковий прибуток.
Ароматизатори з логотипом в машину є бюджетним та ефективним інструментом маркетингу й допоможуть позиціювати вас для досягнення оптимального успіху.
Як преміум ароматизатори для автомобіля впливають на цільову аудиторію? Насамперед за допомогою запаху. Нюховий маркетинг передбачає зв’язок й запам’ятовування аромату з ідентичністю бізнесу, щоб створити емоції, які покращують досвід роботи з брендом. Йдеться про створення емоційних зв’язків по нюховому каналу – запах аромату і позитивні думки про бренд. Також про аромат, який викликає позитивну пам’ять та зміцнює лояльність клієнтів та збільшує продажі.
Автомобільний ароматизатор з логотипом компанії сприяє позитивному зв’язку між брендом і споживачем!
Насправді, орієнтація на запах у рамках маркетингової стратегії використання автомобільних ароматизаторів в Україні стає все більш популярною.
У 35% ми сприймаємо об’єкт за допомогою запаху, що впливає на нашу пам’ять; 5% запам’ятовуємо те, що ми бачимо; 2% що чуємо й 1% до чого торкаємось.
Приємний аромат в автомобілі завжди сприяє хорошому настрою та атмосфері. Він асоціюється з чистотою та свіжістю, комфортом й затишком.
Ми з радістю допоможемо втілити силу аромату у ваш бренд! Адже аромати – невідємна частина наших емоцій, в тому числі і тих, які ми даруємо споживачам.
Освіжувачі повітря на замовлення від компанії VIPFRESH® – приємний та ефективний сувенірний подарунок для ваших клієнтів.