Маркетингове застосування кольорової палітри в автомобільних ароматизаторах

Що ми знаємо про психологію впливу кольору на людину? Яких результатів можна досягнути за допомогою кольору в маркетингу й брендингу за допомогою автомобільного ароматизатора?

Люди підсвідомо сприймають продукт чи бренд за 90 секунд першого споглядання, при цьому від 62 до 90%  цього судження базується лише на враженні від кольорів.

Дослідження під назвою «Вплив кольорів на маркетинг» виявило, що в 90% випадків загальне враження про продукт формується під впливом кольорів, використовуваних при оформленні упакування.  Згідно з результатами іншого дослідження, відповідність бренду і кольору суб’єктивно й залежить від того, якому відтінку належать логотипи аналогічних брендів.

Так, 80% опитаних вважають, що колір покращує впізнаваність бренду; 84,7% покупців назвали колір визначальним при виборі конкретного товару. При купівлі товару 93% покупців звертають увагу на зовнішній вигляд товару, 7% на фактуру, запах, звуки.

Кольорову рекламу читають на 42% частіше, ніж ту саму рекламу в чорно-білому варіанті. Колір впливає на покращення розуміння на 73%, на навчання в межах 55-68% та читання 40%.

Концепція кольору була вироблена Ґете: всі темні кольори заспокоюють, світлі збуджують. З темряви виходить першим синій колір, зі світла — жовтий. Це основні кольори, з них виходять інші.

До основних кольорів в маркетингу, брендингу відносять: червоний, жовтий, синій. Додатковими кольорами є оранжевий, зелений та фіолетовий. До речі в одній зі статей ми писали, що фіолетовий колір визнаний кольором 2018 року.

Як кольори застосовуються в автомобільних ароматизаторах? Який вони мають вплив на маркетингові технології та брендинг?

Теплі кольори, такі як червоний, жовтий, оранжевий, асоціюються з теплом, як зазначають в Pantone, вважаються кольорами, які сильно збуджують, хвилюють.

Червоний:

  • моментально привертає увагу;
  • уособлює могутність, прорив, волю до перемоги;
  • стимулює людей до ризику, загострює відчуття та підвищує артеріальний тиск;
  • асоціюється з припливом сили, енергії, почуття пристрасті, любові, агресії або небезпеки;
  • стимулює апетит, часто використовується фастфудами;
  • викликає відчуття терміновості, невідкладності;
  • часто застосовується під час повних розпродажів.

Жовтий:

  • допомагає подолати труднощі, сприяє концентрації уваги;
  • стимулює позитивні почуття, наприклад, оптимізму, надії;
  • уособлює розум, вплив домінанти;
  • використовується для залучення імпульсивних покупців і глядачів вітрин;
  • стимулює логічні центри мозку, викликає ентузіазм.

Оранжевий:

  • стимулює почуття енергії, теплоти та рівноваги;
  • постійно тримає в тонусі;
  • пов’язаний з прагненням до досягнення самоствердження;
  • практично завжди має позитивний вплив, тому що показує радісні сторони життя.

Синій:

  • заспокоює та знижує кров’яний тиск;
  • асоціюється зі стабільністю, завзятістю, наполегливістю, відданістю;
  • може викликати почуття довіри, безпеки, порядку і чистоти.

Зелений:

  • часто асоціюється з прохолодою листя;
  • асоціюється з природою, здоров’ям, вдачею.

Фіолетовий:

  • колір ідеалізму, сприяє підвищенню самооцінки;
  • асоціюється зі стриманістю, майже не збуджує увагу;
  • пов’язаний з почуттям духовності, таємниці, розкоші.

Хоч різні кольори можуть сприйматися по-різному, ті назви, які ми їм даємо, впливають на нас не менше ніж сам колір.  За матеріалами дослідження «Інше ім’я троянди», коли респонденти оцінювали косметичний продукт, найчастіше вони віддавали перевагу відтінкам з екзотичними назвами.  При цьому самі відтінки були ідентичними, розрізнялися лише їх назви: так, покупці набагато частіше вибирали колір «мокко», а не просто «коричневий».  Додаткове дослідження показало, що аналогічний ефект справедливий і для інших груп товарів, починаючи від мармеладного драже і закінчуючи верхнім одягом.  Клієнти частіше віддають перевагу більш вигадливим назвам кольорів, ніж їх загальноприйнятим аналогам.  Наприклад, олівці відтінку «razzmatazz» продаються набагато краще, ніж просто «лимонно-жовті».

Не забуваємо, що колір найчастіше пов’язаний з різними культурними асоціаціями та відсилання до історії, в рамках маркетингу та брендингу необхідно враховувати всі ці фактори.  Маркетологи повинні досліджувати й тестувати різні колірні схеми і вибрати лише ту, яка викличе бажаний відгук у споживача.

В компанії VIPFRESH® вам допоможуть підібрати кольорову гамму автомобільних ароматизаторів саме для вашого продукту.

Правильно підібрані кольори, запах та форма ароматизатора зробить ваш продукт більш упізнаваним.

Серед різноманіття набридливої реклами ваш логотип на автомобільних освіжувачах запам’ятається не лише оригінальним дизайном, яскравими кольорами, але й приємним ароматом, який буде асоціюватись у пам’яті з брендом вашої компанії.

Автомобільні ароматизатори використовується не лише в якості сувенірної брендованої продукції компанії, а й як самостійний рекламний носій.