Ефективна реклама є важливою складовою успіху.
Однак іноді реклама може принести й зворотній ефект від її щоденного перегляду на телебаченні, в газетах та розкиданих по під’їзду буклетах. Цікаво, що до того часу, як людині виповниться 65 років, вона подивиться близько 2 млн рекламних роликів.
І тут виникає питання: як забезпечити зацікавленість до бренду компанії, торгової марки тощо?
Можна найняти фахівців, які будуть розкручувати компанію в інтернет та медіа-просторі, відомих PR-менеджерів тощо. При цьому необхідно витратити чималі кошти за оплату їх послуг.
Разом з тим, на ринок успішно виходить не менш ефективний сегмент автомобільних ароматизаторів (сувенірна продукція) з можливістю розміщення на них бренду, логотипу компанії, торгової марки чи іншої інформації.
Цей виріб є яскравим та неординарним доповненням бренд-кейсу.
Розміщення фірмово оформленого логотипа на автомобільному ароматизаторі буде сприяти тривалій прихильності клієнта до компанії, виокремить її серед інших конкурентів, й сприятиме формуванню персоніфікованого позитивного образу бренду компанії, торгової марки тощо.
Ідентифікація бренду, логотипу в процесі рекламного контакту покликана створити поінформованість про компанію, популярність та підсвідоме згадування про бренд.
Бренд складається з суми всіх почуттів, спогадів, образів та емоцій, які виникають у людини, коли вона з ним стикається.
Навіть більше, позитивному сприйняттю сприяє приємний аромат автомобільного освіжувача, який допомагає запам’ятати бренд не лише за допомогою візуалізації, а й на рівні запаху.
Аромат – складовий елемент бренду.
Для посилення сприйняття бренду аромат має стати складовим елементом бренд-кейсу компанії. Про це багато років говорить визнаний всіма гуру сучасного брендингу Мартін Ліндстром, зокрема, в книзі «Почуття бренду. Роль п’яти органів чуття в створенні видатних брендів».
Основний посил його концепції полягає в тому, що традиційні методи рекламної компанії перестають бути ефективними через перенавантаженість рекламної інформації. В результаті чого назріла необхідність переходу реклами на якісно новий рівень. Ліндстром пропонує поєднання візуального та нюхового сприйняття, що дозволить зафіксувати інформацію про бренд чи предмет реклами в довгостроковій пам’яті клієнта. Зауважимо, що як затверджує Ліндстром, за силою емоційного впливу на людину нюх випереджає інші органи чуття на 75% і є другим за мірою важливості.
Також, про вагомий вплив ароматів на клієнта дослідили американські вчені Річард Аксель і Лінда Бак, які стали лауреатами Нобелівської премії 2004 року за досягнення у дослідженні нюху людини. За даними Romir Monitoring, дослідження показують, що 72% емоцій клієнт отримує, базуючись на виборі аромату товару.
Аромат є найсильнішим почуттям, яке пов’язано з пам’яттю.
Компанія «Cosmetic Executive Women» (Париж) спільно з міжнародною компанією «International Flavours and Fragrances» провели експеримент щодо впливу ароматів на пам’ять. Вони створили понад півтори сотні різних ароматів (шоколаду, мокрого асфальту, лісу та ін.) й долучили до співпраці медперсонал клініки, в якій знаходилися пацієнти з ураженням головного мозку (амнезія, кома). У пацієнтів дізнавалася, які переваги були у них до нещасного випадку. Отримавши відповіді на численні запитання, дослідники давали пацієнтам понюхати той чи інший аромат. Наприкінці експерименту хворі починали згадувати картини з життя до потрапляння в лікарню. Науковці довели, що нічого так не пов’язане з пам’яттю, як запах.
Отже, використання автомобільних ароматизаторів в бренд-кейсі має ефективні переваги. Як ми вже описали, аромати мають вплив на сприйняття людиною бренду, а їх правильне використання, дозволяє добитися успіху впізнаваності. Аромати фіксують в пам’яті інформацію про бренд або предмет реклами, й надалі інформація про пов’язаний із запахом об’єкт може бути активізована за допомогою цього запаху, навіть без рекламного зображення. Аромати – це елемент емоційної складової, що дозволяє перенести позитивні емоції викликані ними на об’єкт, пов’язаний з цим запахом. Аромати також впливають на людину різноманітними підсвідомими способами, за допомогою яких посилюється мотиваційний ефект реклами чи сприйняття бренду. У людей, які проживають в мегаполісах, спостерігається переобтяження зорових і слухових аналізаторів й за рахунок цього рекламна інформація ігнорується, й тому використання додаткового нюхового каналу комунікацій, дозволяє донести до клієнта інформацію про бренд чи рекламу.
Також аромати мають так звану «емоційну забарвленість», вони приємні або неприємні. Позитивні емоції, викликані ароматом переносяться на сприйняття бренду. При супроводі реклами бренду з ефективно підібраним ароматом, можна створювати емоційне позитивне відношення до об’єкта, і за рахунок цього впливати на попит більше, ніж при використанні звичайної реклами.
У сьогоднішніх реаліях саме бренд стає ядром успіху кожного учасника ринку. Завдяки бренду встановлюються відносини зі споживачами та потенційними клієнтами. Чим більше клієнтів, тим більший дохід компанії.
Автомобільні ароматизатори можна розглядати через призму джерела інформації про продукт, бренд. Це джерело емоційної думки, яка фіксує інформацію про нього в довгостроковій пам’яті й має більший вплив, ніж інші сенсорні подразники (крім візуального). Використання аромату в бренд-кейсі значно посилює саме сприйняття бренду, сприяє створенню сильного багатомірного унікального простору бренду.
Компанія VIPFRESH® пропонує вам зробити бренд чи логотип компанії більш упізнаваним шляхом його розміщення на автомобільних сувенірах-освіжувачах. Серед різноманіття набридливої промоції ваш логотип на автомобільних освіжувачах запам’ятається не лише оригінальним дизайном, яскравими кольорами, але й приємним ароматом, який буде асоціюватись у пам’яті з брендом вашої компанії.
Вартість одного ароматизатора дешевша від філіжанки кави!
Роздрук, збереження, переклад на іншу мову або носій матеріалів, опублікованих в новинах VIPFRESH® допускаються тільки при наявності гіперпосилання на https://vipfresh.ua