Готельний бізнес в нашій державі являється одним із напрямків, що розвивається. Cитуація з туристами в Україні зараз не найкраща, однак вона потроху налагоджується. Так, за інформацією Державної служби статистики у 2017 році Україну відвідали 14,3 млн. іноземних громадян, з яких 13,7 млн.— приватні поїздки.
Найбільше громадян Молдови (4,4 млн.), Білорусі (2,7 млн.), Росії (1,4 млн.), Польщі (1,1 млн.), Угорщини (1 млн.), Румунії (791 тис.), Словаччини (366 тис.), Туреччини (270 тис.), Ізраїлю (261 тис.), Німеччини (209 тис.), США (153 тис.), Азербайджану (96 тис.), Італії (84 тис.), Великої Британії (78 тис.), Литви (75 тис.).В Україні також спостерігається підвищений попит на внутрішній туризм. Основними напрямами внутрішнього туризму є річний/морський відпочинок, насамперед це Одеса, зимовий гірськолижний Буковель, а екскурсійний і культурний будь-якої пори року — це Львів та Київ, останній також активно розвивається наразі й як напрямок ділового туризму. Попит має також відпочинок на Закарпатті.
Конкуренція в готельній сфері змушує власників (менеджерів) готелів вдаватись до нових методів залучення клієнтів.
Одним з інструментів залучення нових клієнтів і утримання наявних є подарунок при виїзді гостю у вигляді пам’ятного сувеніра з фірмовим знаком готелю. Такий презент не залишить нікого байдужим, буде нагадувати про готельний комплекс, а також сприятиме формуванню у гостя відчуття уваги з боку адміністрації готелю.
Автомобільний ароматизатор з логотипом, назвою, контактними даними готелю в якому відпочивав гість є чудовим сувеніром-подарунком. Це унікальний рекламний носій, котрий клієнт не викине, а розмістить в автомобілів, в офісі чи вдома.
Брендований автомобільний ароматизатор робить сувенірну продукцію одним з найпотужніших засобів по формування іміджу готелю. Презентація сувенірів є не лише правилом хорошого тону, а й не дасть забути про вашу щедрість і вияв поваги до відвідувача.
Компанія VIPFRESH® пропонує вам зробити логотип готелю більш упізнаваним.
Серед різноманіття сувенірної продукції ваш логотип на автомобільних освіжувачах запам’ятається не лише оригінальним дизайном, яскравими кольорами, але й приємним ароматом, який буде асоціюватись у пам’яті з логотипом вашого готельного комплексу.
Вартість одного ароматизатора дешевша від філіжанки кави!