ТОП 10 найкращих запахів автомобільних ароматизаторів 2018 року

Автомобільні освіжувачі повітря насамперед мають таку функціональність, як  поширення приємного й ненав’язливого  аромату в салоні автомобіля, офісі чи в квартирі й тим самим позбавляти від неприємного запаху сигаретного диму, пластику тощо.

Ми спробували дізнатися, які найпоширеніші аромати використовують світові виробники автомобільних освіжувачів повітря у 2018 році.

Проаналізувавши ринок освіжувачів, ми склали список десяти найкращих ароматів, які використовуються цього року в автомобільних ароматизаторах.

  1. Океан
  2. Ваніль
  3. Нова машина
  4. Лимон
  5. Яблуко
  6. Кава
  7. Апельсин
  8. Чай
  9. Тропічні фрукти
  10. Лаванда

Насамперед аромат асоціюється з приємним  для сприйняття запахом, який викликає в нас позитивні емоції і певні фізіологічні реакції.

Для кожного з нас один й той же аромат сприймається суб’єктивно і залежить від таких факторів, як стать, вік, концентрація аромату, пора року тощо.

Аромати мають великий вплив на нас. Ефективне застосування запахів дозволяє досягти помітної переваги в просуванні бренду. Так, аромати мають тісний зв’язок з пам’яттю, що дозволяє зафіксувати в пам’яті інформацію про бренд або предмет реклами, а надалі інформація про пов’язаний із запахом об’єкт може бути активізована за допомогою цього запаху, навіть без рекламного зображення.

Не слід забувати й про емоційну складову ароматів, що дозволяє поширити позитивні емоції, які ними викликані, на об’єкт, що пов’язаний з цим ароматом.

Аромати мають вагомі психологічні впливи на людей, вони оточують нас повсюди й постійно. Цей метод активно використовуються в маркетингу. У результаті вмілого використання аромату в бренді чи логотипі компанії та правильного маркетингового підходу можна досягти зростання рівня продажів до 30%.

Компанія VIPFRESH займається виробництвом сувенірів – автомобільних ароматизаторів з розміщенням бренду чи логотипу компанії та індивідуальним ароматом освіжувачів. Завдяки цьому у цільової аудиторії можна сформувати візуальний образ бренду.  Більш того, завдяки ароматам ефективність впливу сувенірного ароматизатора подвоюється через те, що вони теж залишають свій відбиток в підсвідомості.


Реклама від Google