Автомобільні освіжувачі повітря насамперед мають таку функціональність, як поширення приємного й ненав’язливого аромату в салоні автомобіля, офісі чи в квартирі й тим самим позбавляти від неприємного запаху сигаретного диму, пластику тощо.
Ми спробували дізнатися, які найпоширеніші аромати використовують світові виробники автомобільних освіжувачів повітря у 2018 році.
Проаналізувавши ринок освіжувачів, ми склали список десяти найкращих ароматів, які використовуються цього року в автомобільних ароматизаторах.
- Океан
- Ваніль
- Нова машина
- Лимон
- Яблуко
- Кава
- Апельсин
- Чай
- Тропічні фрукти
- Лаванда
Насамперед аромат асоціюється з приємним для сприйняття запахом, який викликає в нас позитивні емоції і певні фізіологічні реакції.
Для кожного з нас один й той же аромат сприймається суб’єктивно і залежить від таких факторів, як стать, вік, концентрація аромату, пора року тощо.
Аромати мають великий вплив на нас. Ефективне застосування запахів дозволяє досягти помітної переваги в просуванні бренду. Так, аромати мають тісний зв’язок з пам’яттю, що дозволяє зафіксувати в пам’яті інформацію про бренд або предмет реклами, а надалі інформація про пов’язаний із запахом об’єкт може бути активізована за допомогою цього запаху, навіть без рекламного зображення.
Не слід забувати й про емоційну складову ароматів, що дозволяє поширити позитивні емоції, які ними викликані, на об’єкт, що пов’язаний з цим ароматом.
Аромати мають вагомі психологічні впливи на людей, вони оточують нас повсюди й постійно. Цей метод активно використовуються в маркетингу. У результаті вмілого використання аромату в бренді чи логотипі компанії та правильного маркетингового підходу можна досягти зростання рівня продажів до 30%.
Компанія VIPFRESH займається виробництвом сувенірів – автомобільних ароматизаторів з розміщенням бренду чи логотипу компанії та індивідуальним ароматом освіжувачів. Завдяки цьому у цільової аудиторії можна сформувати візуальний образ бренду. Більш того, завдяки ароматам ефективність впливу сувенірного ароматизатора подвоюється через те, що вони теж залишають свій відбиток в підсвідомості.
Реклама від Google