Чи відомо вам, хто визначає головний колір на майбутні 12 місяців? Починаючи з 2000 року цим займається інститут кольору Pantone. Саме вони допомагають компаніям приймати компетентні рішення з питань кольору, у тому числі й для брендів.
Pantone назвав головним кольором 2019 року “живий корал”. Pantone 16-1546 Living Coral – це кораловий колір із золотистим півтоном, повідомляється на сайті організації.
Реклама від Google
Як ми розуміємо, вибір вдалої візуалізації бренду, торгової марки на автомобільних ароматизаторах багато в чому залежить від чітко розрахованої відповідності кольорів.
На конкурентних ринках у наш час впізнаваність логотипу відіграє важливу роль у привертанні уваги споживача. Впізнаваність – параметр, що характеризує, наскільки добре знають потенційні споживачі про товар або послугу. Чим вищий цей показник – тим популярніший бренд на ринку і вищі продажі.
Правильно підібрана кольорова гамма й дизайн автомобільного ароматизатора з розміщеним на ньому логотипом стане ефективним та оригінальним способом просування й забезпечення впізнаваності. Адже рішення про покупку споживачі приймають, ґрунтуючись на візуальних факторах, основним з яких є колір, що впливає на настрій та вибір людини. Аби створити сильний бренд, необхідно сформувати належну колірну гаму. Кожен відтінок має різноманітні асоціації і, конкретизуючи колір чи сукупність кольорів для бренду, потрібно спиратися на ці самі асоціації. Враховуючи те, що відтінки можуть викликати зумовлені емоції і почуття у відношенні до бренду, дуже важливо, щоб обраний колір, який стане символізувати «обличчя» компанії, був ефективний.
В силу здатності кольору та аромату генерувати миттєву реакцію у споживача автомобільні ароматизатори займають свою особливу нішу в сфері популяризації бренду, бізнесу чи послуг.
Функціонально автомобільні ароматизатори з розміщеною на них інформацією про бренд, товари чи послуги мають перевагу в тому, що інформація котра доноситься до споживача є ненав’язливою, постійно знаходиться в полі зору й закріпляється у свідомості клієнта не лише на візуальному рівні, а й на рівні аромату.
Погодьтесь доволі цікаво створити тісний зв’язок бренду зі споживачем через асоціацію кольорів та ароматів, а також є вирішальним фактором для успіху бізнесу.
В царині вивчення психології застосування кольорів в маркетингу проведено безліч досліджень колірних рішень для того, щоб зрозуміти, який вплив на клієнта викликає той чи інший колір.
Так, дослідження університету Вінніпега «Вплив кольору на маркетинг» (Impact of Color in Marketing) показало, що перша думка про продукт заснована на кольорі (60-90%, за перші 90 секунд). Це означає, що в дизайні ароматизатора колір — не тільки мистецький вибір, але і важливе бізнес рішення, яке впливає на все, починаючи від сприйняття клієнтами логотипу компанії до продажів продукту.
Але при виборі кольорів для ароматизатора не прив’язуйтесь до будь-яких традиційних, символічних або стереотипних методів. Коли справа стосується кольору, не існує простого процесу або одного правила. Найбільш важливий сам колір і те, як він поєднанний в дизайні — чи підходить бренду і дизайну освіжувача.
Колір ароматизатора — це один з ключових елементів сильного логотипа чи бренду. У кожного кольору свої особливості, асоціації та психологічний вплив. Вибираючи колір або поєднання кольорів для вашого логотипу, ви також отримуєте ці асоціації.
Кольори викликають певні емоції та почуття, тому надзвичайно важливо вибрати той, який ефективно представить вашу індивідуальність.
Для того, щоб інформація, яка розміщена на ароматизаторі, була якісною і результативною, не завжди недостатньо просто нанести логотип. Сучасні ароматизатори – це мистецтво, в якому потрібно знати щось більше, ніж цільову аудиторію продукту. Тепер важлива і форма, і подача, і колір.
Головна мета маркетингу ароматизатора – викликати інтерес до інформації розміщеної на ньому таким чином, щоб покупець здійснив придбання цього товару чи послуги. Можна використовувати багато зачіпок, на зразок яскравих кольорів в упаковці і в маркетингу, працювати на асоціацію, але все таки, кожен колір хороший для свого. А ось для чого саме, зараз розберемося.
Для забезпечення впізнаваності колір здійснює кілька функцій:
- привертає інтерес потенційних клієнтів;
- сприяє усвідомленню сутності продукту та послуг;
- забезпечує запам’ятовуваність бренду, логотипу чи торгової марки;
- підкреслює сильні сторони бренду нанесенні на ароматизатор;
- виділяє конкретні якості бізнесу;
- формує позитивне бачення продукту чи послуг.
Який колір ароматизатора вибрати? Кольори не прив’язані до певної сфери економіки, хоча
деякі більше або менше підходять для певних продуктів або послуг. Наша мета — обрати
колір, який буде найкраще підходити для вашого бізнесу. Колір, який дасть
найкраще уявлення про ваш продукт при першому погляді.
Скільки кольорів можна поєднати в ароматизаторі? Деякі бренди вибирають кілька кольорів для логотипа. Ви також можете вибрати пару кольорів, які добре виглядають разом, але є і ризик помилитися. Тому найкраще використовувати 1-4 кольори логотипу.
Автомобільні ароматизатори використовується не лише в якості сувенірної брендованої продукції компанії, а і як самостійний носій інформації про бренд.
Правильно підібрані кольори, запах та дизайн ароматизатора зробить ваш продукт (бренд, логотип, торгову марку, продукцію, послуги тощо) більш упізнаваним.
В компанії VIPFRESH® вам допоможуть підібрати кольорову гамму автомобільних ароматизаторів саме для вашого продукту.
Реклама від Google