Комфортна поїздка в автомобілі для кожного з нас обумовлюється не лише безпекою під час подорожі, а й чистотою, зручністю поїздки, приємним запахом в салоні транспортного засобу. Безперечно, що хороший аромат в машині – це не лише радісні емоції від поїздки, але й можливість створити гарний настрій. Принаймні у цьому переконані психологи.
Приємний аромат допоможуть створити автомобільні освіжувачі повітря, які сприяють зниженню та поглинанню неприємних сторонніх запахів в салоні машини.
Для чого призначені автомобільні ароматизатори?
Автомобільні ароматизатори або освіжувачі призначені для нейтралізації можливих неприємних запахів в машині і наповнення салону свіжим ароматом. Їх різновидів багато: спреї, гелі, гранули, флакони тощо. Тому кожен зможе обрати для себе те, що найбільш подобається. Щодо ароматів, то їх безліч: від класичного запаху свіжого морського бризу до дорогого парфуму. Більшість ароматизаторів відмінно справляються з функцією видалення запаху і створюють в салоні автомобіля приємну атмосферу. Втім, їх не обов’язково використовувати саме в транспортному засобі, деякі підійдуть і для офісу чи будинку.
Основною функцією ароматизатора є формування приємного запаху в машині. Нам усім доводиться проводити значну частину свого часу пересуваючись автомобілем. Так, за даними Національного транспортного університету України, кияни проводять в пробках 350 годин на рік, або 45 днів. Цілком ймовірно, що експерти брали до уваги не тільки затори, які оцінюються за високою шкалою, а й звичайні «тягнучки», коли черга машин рухається з невеликою швидкістю. Поряд з цим у Києві офіційно проживає майже 3 млн осіб та налічується до 1,4 млн автомобілів на добу, за прогнозами до 2025 року середня швидкість руху містом наблизиться до швидкості гужового транспорту – близько 15 км на годину. Така тенденція очікує більшість міст України. Тож час нашого перебування в автомобілі буде збільшуватись з кожним роком.
Картонні ароматизатори
Ми детально розглянемо картонні ароматизатори, бо як кажуть: класика завжди в тренді. Картонні автомобільні ароматизатори давно і міцно увійшли в побут більшості автовласників, причому, їх популярність цілком заслужена. Такі автомобільні ароматизатори коштують недорого, не вимагають спеціальної установки, непогано нейтралізують сторонні запахи і надовго зберігають аромат.
На ринку картонні ароматизатори представлені різноманіттям форм. Світові виробники використовують висококапілярний картон, а дешеві й контрафактні картонні ароматизатори виготовляють з пивного картону. Такі ароматизатори недорогі, зручні в експлуатації, проте «працюють» щонайбільше місяць. Для своїх композицій виробники використовують бази елітних парфумів, завдяки яким в салоні запанує атмосфера ненав’язливої розкоші.
Історія виникнення картонних ароматизаторів вже переступила п’ятдесятирічний поріг, при цьому їх популярність на ринку залишається високою. Картонні ароматизатори зазвичай кріпляться на дзеркало заднього огляду, одночасно виконуючи функції ароматизатора та декорування салону. Автомобільні освіжувачі у формі фігур являють собою вироби з картону, пропитані парфюмерною запашкою. Колись картонні освіжувачі повітря випускалися виключно в формі «ялинок», сьогодні ж зустрічаються автомобільні картонні ароматизатори з різноманісними дизайнерськими рішеннями.
Популярність серед водіїв автомобільні картонні сувеніри-освіжувачі заслужили завдяки низькій вартості на фоні відмінного дизайну та якості продукції й широкого вибору ароматів.
Коли винайшли перші картонні ароматизатори?
Історія виникнення картонного автомобільного ароматизатора доволі цікава, і якщо вірити офіційним джерелам, то причиною його створення став запах пролитого молока в салоні автомобіля, якого неможливо було позбутися.
Перший картонний автомобільний ароматизатор мав форму ялинки й бере свій початок в 1952 році. Розвізник молока в Уотертаун, штат Нью-Йорк, США, поскаржився місцевим хіміку Джуліусу (Жюлю) Саману на запах молока, пролитого в кабіні його вантажівки, від якого ніяк не вдавалося позбутися. За щасливим збігом обставин Джуліус провів кілька років в канадських лісах, вивчаючи ефірні масла вічнозелених дерев, що виділяють неповторний заспокійливий аромат. Після ряду досліджень і відпрацювання технології вилучення ефірних масел Джуліус отримав формулу, за допомогою якої можна було наділити обраний матеріал приємним ароматом. Він також накидав умовний силует вічнозеленого дерева і дав йому назву бренду Car Freshner.
Сьогодні автомобільні картонні освіжувачі повітря є найпопулярнішими. І причин для цього багато: доступна ціна, різноманіття форм та запахів.
В картонних автомобільних ароматизаторах більше переваг чи недоліків?
Насамперед, картонні ароматизатори під час руху автомобіля не будуть відволікати водія спаданням з панелі приборів, решіток дифлекторів чи ще гірше викочуватись з під сидіння водія на коврик й блокувати педалі.
Також, витративши на їх покупки невеликі кошти ви отримаєте на вибір велику кількість ароматів та дизайнерських форм. З огляду на демократичність цін, картонні брендовані сувеніри-освіжувачі можна часто міняти в залежності від настрою. Складові будь-якого аромату підібрані таким чином, щоб не тільки забезпечувати приємний запах в салоні автомобіля, але і не відволікати водія від керування транспортним засобом.
Завдяки герметичній упаковці вони не втрачають своїх ароматичних властивостей. Тому купивши кілька освіжувачів з різними ароматами зберігати їх можна щонайменше рік де завгодно, багато місця вони не займають.
Використання натуральних рослинних екстрактів і залучення до створення ароматів провідних фахівців відомих парфумерних компаній дозволяє створювати ексклюзивні комбінації запахів.
Простий спосіб установки ароматизатора в салоні автомобіля шляхом підвішування до дзеркала заднього виду чи на гачок для одягу.
Ароматизатор ефективно освіжає повітря в салоні автомобіля, а також знешкоджує тютюновий дим та інші неприємні запахи.
Для правильного й рівномірного поширення ароматів картонний освіжувач потрібно поступово звільняти з упаковки. Якщо ж ароматизатор одразу ж повністю витягнути з упаковки – відбудеться сильна ароматизація салону чи приміщення.
Компанія VIPFRESH® виготовляє автомобільні ароматизатори з логотипом за індивідуальним дизайном та запахом. Логотип компанії в такому вигляді запам’ятовується не тільки на рівні зображення, але й ще на рівні запаху!
Звертаємо вашу увагу, що до ароматизаторів можна прикріпити підкладинку на якій можна розмістити інформацію про компанію, перелік представництв чи купон для участі в акції, розіграші тощо.