Автомобільні освіжувачі – креативність на ринку сувенірної продукції України

Саме простота, лаконічність й неординарність

складають загальну концепцію креативної реклами.

Ринок реклами — доволі складний механізм і потребує нових ідей, цілей та підходів для досягнення кінцевої мети: забезпечити впізнаваність й бажання клієнта купити виріб певної торгової марки, скористатись послугами розкрученої компанії тощо.
Чи варто рекламувати автомобільний бізнес такий, як автосалон, станцію техобслуговування, автомийку, шиномонтаж, автомагазин тощо?

Аналізуючи автомобільний ринок України звернемо увагу на статистичні дані. Автомобільна транспортна система України налічує понад 9,2 млн транспортних засобів. В Україні за минулий рік було придбано понад 80 тис. нових автомобілів (в 2016 – понад 60 тис., 2015 – 45 тис., 2014 – майже 100 тис.). Разом з тим не слід забувати й про авто на «євробляхах», за даними Державної фіскальної служби за 10 місяців 2017 року в Україну було ввезено 865 тис. транспортних засобів з іноземною реєстрацією.
Зауважимо, що автомобіль завжди потребуватиме технічного огляду, мийки тощо. І разом з тим, автолюбителі приділяють підвищену увагу вибору автосервісу, автомийки, шиномонтажу чи автомагазину. З розширенням спектру послуг з обслуговування машин виросла і ринкова конкуренція.

Однак залучити клієнтів буває часом нелегко. Щоб випадкова людина захотіла звернутись саме до вас, а потім ще й стати постійним клієнтом, потрібно дуже постаратися.

І тут у власників, маркетологів компаній виникає питання: як забезпечити впізнаваність автосервісу, автомийки, шиномонтажу чи автомагазину?

З цим завданням чудово справляться автомобільні ароматизатори з розміщенням на них логотипу, контактних даних про автосервіс, автомийку, шиномонтаж чи автомагазин.

Забираючи відремонтований чи помитий автомобіль, клієнт одразу ж зверне увагу на приємний аромат в салоні та в нього та пасажирів постійно перед очима буде яскраве нагадування про компанію.

Такий креативний підхід до реклами забезпечує престижність та якісно виділяє ваш бізнес серед конкурентів. Розміщення яскравого ароматизатору з логотипом вашої компанії в кожному автомобілі, що обслуговувався у вас, забезпечить підсвідому прихильність клієнта до вашого бізнесу. Завдяки приємному презенту від компанії клієнт відчує свою особливість, значущість й вияв турботи про нього.

Автомобільний ароматизатор з логотипом вашого СТО, автомийки чи автомагазину, окрім іншого, буде сприяти розповсюдженню інформації старим добрим «сарафанним радіо», яке працює практично безперебійно. Таким чином, задоволений клієнт приведе з собою ще кілька нових відвідувачів, зацікавлених у якісному сервісі.

Компанія VIPFRESH® пропонує зробити ваш бренд компанії більш упізнаваним. Серед різноманіття набридливої реклами ваш логотип на автомобільних освіжувачах запам’ятається не лише оригінальним дизайном, яскравими кольорами, але й приємним ароматом, який буде асоціюватись у пам’яті з вашим брендом.

Вартість одного ароматизатора дешевша від філіжанки кави!


Реклама від Google