Клієнти компанії нерідко запитують про те скільки часу сувенір-освіжувач тримає запах? Тож цю статтю ми присвятили саме опису ряду причин, котрі впливають на стійкість ароматів картонних автомобільних освіжувачів повітря.
Парфумерний термін «стійкість аромату» автомобільної пахучки визначає тривалість часу протягом якого пахучка для автомобіля зберігає здатність поширювати запах в салоні машини чи іншому приміщенні.
Які ж саме причини впливають на стійкість запахів в автомобільних ароматизаторах повітря виготовлених на основі картону?
1. ЯКІСТЬ ПАРФУМЕРНОЇ КОМПОЗИЦІЇ
Якісні аромати виготовляють в багатьох країнах світу. Виробники, які дбають про хороший кінцевий аромат не економлять на своїх сировинних матеріалах й завдяки чому досягаються найкращі ароматні рішення. Насамперед слід виокремити виробників Франції та Іспанії.
Концентрація парфумерної композиції напряму залежить від якісних показників й чим вони вищі тим насиченішим, інтенсивнішим та тривалішим буде запах.
Стійкість аромату напряму залежить від його характеристик та групи до якої він відноситься (цитрусові, квіткові, шипрові, деревинні, шкіряні тощо). Легкі аромати швидше розкриваються й інтенсивніше поширюються з поверхні автомобільного освіжувача повітря. Інший ефект мають так звані важкі запахи, вони довше розкривають свої ноти й відповідно довше пахнуть.
2. ОБ’ЄМ КАРТОННОГО АВТОМОБІЛЬНОГО АРОМАТИЗАТОРА
Тут все просто й логічно: чим більша форма ароматизатора в машину тим довше він буде пахнути.
3. ОБ’ЄМ ПРИМІЩЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ОСВІЖУВАЧА ПОВІТРЯ
Автомобільні сувеніри-освіжувачі насамперед підходять для салонів автомобілів. Невеликий об’єм салону машини сприяє кращому поширенню запахів.
4. ВПЛИВ ПОГОДНИХ УМОВ
Один аромат в різні погодні умови буде розкриватись по іншому. В холодну погоду ароматичні ноти поширюються повільніше та служать довше. Вивільнення аромату в спекотну погоду відбувається інтенсивніше, запах розкривається яскравіше, але стійкість його стає меншою.
Саме з тих причин наш улюблений запах освіжувача для автомобіля який використовується зимою, літом може бути надто концентрованим, різким.
Також по різному ароматизатори в машину можуть поводитися в залежності від вологості повітря. При підвищеній вологості повітря навіть важкі й різкі запахи стануть делікатнішими для нашого нюху та набагато приємнішими ніж у суху погоду з низькою вологістю повітря.
5. ОСНОВА КАРТОННОГО ОСВІЖУВАЧА ПОВІТРЯ
Поширення аромату в салоні автомобіля та його стійкість залежать від основи картонного освіжувача повітря для машини. Зазвичай виробники використовують два види картону для виробництва сувенірів-освіжувачів повітря.
Картон «класика» (його ще називають пивним картоном) значно дешевший від картону «преміум», гірше впитує парфумну композицію й відповідно має менш стійкий запах.
Картон «преміум» спеціально розроблений білосніжний висококапілярний картон для виготовлення автомобільних ароматизаторів, добре впитує парфумну композицію й характеризується хорошою стійкістю аромату.
6. УПАКУВАННЯ ДЛЯ СУВЕНІРІВ-ОСВІЖУВАЧІВ
Створення автомобільних ароматизаторів повинне гарантувати герметичне упакування будь-яких форм ароматизаторів для машини. Упакування освіжувачів для автомобілів насамперед призначена для запобігання передчасної втрати аромату сувенірів-освіжувачів повітря.
Зберігання ароматизатора для машини тривалий термін при неякісному упакуванні чи не герметичному запаюванні шва пакування може призвести до поступового вивітрювання аромату ще до моменту купівлі ароматизатора та його використання.
7. УМОВИ ЗБЕРІГАННЯ СУВЕНІРА-ОСВІЖУВАЧА
Зберігання автомобільних ароматизаторів повинно відбуватися відповідно до вказаних умов виробника ароматизаторів для машини. Правильне зберігання ароматизаторів для автомобіля гарантуватиме їх тривале використання. Сувеніри-освіжувачі повітря необхідно зберігати в захищеному від сонця місці, при не високій температурі навколишнього середовища та помірній вологості повітря. При зберіганні партії освіжувачів їх необхідно тримати в промисловому упакуванні в котрому вони були надіслані компанією-виробником ароматизаторів повітря для автомобіля, якщо інше не вказано в супровідних документах.
8. ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ АРОМАТІВ
Стійкість парфумерної композиції залежить від особливостей сприйняття запаху людиною. Якщо ми не відчуваємо аромат то це не значить, що він вже вивітрився. Можливо ми користуємось одним й тим же запахом освіжувача салону автомобіля тривалий термін й наш нюх до нього звик й не відчуває його настільки, що ми перестаємо вловлювати його ноти. Такий ефект, коли ми звикаємо до певного запаху називається «нюховою сліпотою».
Разом з тим жінки та чоловіки сприймають одні й ті ж запахи по різному.
ЯК КУПИТИ СТІЙКІ АРОМАТИ АВТОМОБІЛЬНОГО СУВЕНІРА-ОСВІЖУВАЧА В нашому інтернет-магазині ви зможете підібрати сувеніри-освіжувачі для автомобіля з картону «преміум» з якісними французькими парфумерними композиціями. У нас можна замовити серійне виготовлення автомобільних ароматизаторів з логотипом компанії.