Боротьба за клієнта: маркетингові ідеї для автомийок, СТО та інших сфер послуг

Ви одразу ж спитаєте, що спільного мають мийки та автомобільні ароматизатори для автомобіля? Якщо одним словом – відчуття комфорту.

На автомийку заїжджають, щоб помити транспортний засіб від бруду, почистити салон. Але при цьому чистий салон потребує приємного запаху, який буде підкреслювати чистоту й комфорт.

Даний вид бізнесу доволі конкурентний, та для того, щоб виокремитись серед інших, потрібно шукати нові методи заманювання клієнтів.

Одним з нових методів є подарунки для клієнтів – автомобільні ароматизатори з логотипом, назвою, контактними даними автомийки. Їх можна вручати водіям, які скористались однією з послуг мийки.

По-перше, клієнт задоволений тим, що одна з його проблем вирішена (чистий автомобіль перед поїздкою).

По-друге, на фоні  задоволення від якісно отриманої послуги при виїзді йому дарують автомобільний освіжувач повітря. Це буде для клієнта не лише приємним неочікуваним сюрпризом, а й надасть відчуття, що про нього тут турбуються. Які у нього після цього відчуття? Швидше за все – вдячність. Й саме тому, на підсвідомому рівні, виникає певне зобов’язання перед вами скористатись послугами ще раз. Зрештою ароматизатор на «шару» – це чудово.

По-третє, пахучка буде висіти  перед очима клієнтів та щоразу нагадуватиме про вашу автомийку й що йому потрібно заїхати саме до вас.

По-четверте, сарафанне радіо ще ніхто не відміняв. Подивіться в будь-які соціальні групи й там багато постів побачите з написом порекомендуйте автомийку, СТО тощо.  Звичайно не всі 100% клієнтів напишуть про вас, однак частина все ж похвалиться, що саме на цій автомийці можна отримати освіжувач в машину цілком безкоштовно.   

По-п’яте, через місяць такої акції з подарунком ароматизатору з назвою автомийки ви можете провести моніторинг серед клієнтів. Коли вони чекатимуть в черзі на автомийку, можна давати їм анкету-опитувальник й повідомляти, що заповнену анкету можна буде безкоштовно обміняти на автомобільний ароматизатор при виїзді автомобіля з боксу. При такому розкладі ви отримуєте для себе цінну інформацію, й клієнт старається заповнити анкету, адже отримає за це подарунок. Таким чином ви отримуєте цінну інформацію для аналізу й виявлення сильних та слабих сторін у вашому бізнесі з відповідей клієнтів.

Ще одним цікавим маркетинговим ходом є надання накопичувальних знижок. Цей метод не новий, однак теж доволі дієвий та його дію я перевірив на собі. На одному з перехресть промоутери роздають буклети із накопичувальними знижками на послуги (для прикладу кожна 8 мийка безкоштовна). Через тиждень на цю автомийку стояла черга.

А тепер про головне в описаних вище методах залучення відвідувачів й забезпечення впізнаваності серед конкурентів: усі люблять «шару». Не варто недооцінювати силу цієї «шари».