Ефект тунельного зору

Спойлер: виокремити свій товар чи послугу на фоні інших досить просто.
Час на читання: 2 хвилини.

Уявіть собі поле влітку. Навколо море зеленого кольору, що простягається на десятки гектарів. І раптом посеред зеленого моря яскрава пляма, людина в білій або червоній футболці, яку неможливо не побачити.

В 99 випадках зі 100 зір зачепиться за невіподвідність обстановці. Це явище має назву: ефект тунельного зору.

Його дуже часто застосовують в рекламних кампаніях та навіть в розстановці на полицях. Якщо середовище однорідне, людина не звертає увагу на дрібні деталі, бо вони гармонують. І навпаки, контраст або навіть легкий акцент обов’язково загострить її увагу.

Аби покупець звернув увагу на ваш товар чи послугу, вона має контрастувати з оточуючим середовищем.

Якщо товар продається на сайті, можна виділити його назву контрастними кольорами або помістити його в яскраву рамку. При цьому інша частина сайту має бути витримана в однорідній кольоровій гамі спокійних відтінків.

В магазині при продажах товар можна розмістити в незвичайному місці або оточити іншими товарами неяскравих кольорів. Інший варіант — яскраві банери поряд з продуктом або яскрава підсвітка.

Ця інформація може бути заcтосована будь-де, де треба привернути увагу. Наприклад, в нашому виробництві ароматизаторів ми звертаємо на яскравість та контрастність особливу увагу. Але головне — не впасти в крайнощі й не перетнути вузьку межу між непоказністю та палітрою “скаженого художника Вирвиока”.

До речі, в нас нова акція! СУМНІВИ ГЕТЬ: якщо сумніви щодо необхідності зробити наклад ароматизаторів з вашим логотипом полягають у відсутності макету, то ми зробимо МАКЕТ БЕЗКОШТОВНО*.

*  Акція триває з моменту публікації протягом всього липня 2020 року. Попередньо за розробку макету виставляється рахунок, але ця сума відмінусовується від загальної вартості розміщеного виробництва.

Заходьте на сторінку про наше виробництво

або пишіть одразу нам у соцмережах та месенджерах