5 фактів щодо вибору сувенірів компанії

Вибрати рекламні сувеніри з брендом компанії доволі не легко. Адже компанії котрі дбають про свій корпоративний імідж та стиль використовують брендовану сувенірну продукцію для подарунків партнерам, співробітникам, клієнтам. Й разом з тим, корпоративні сувеніри використовуються для просування бренду, покращення рівня лояльності й тим самим дозволяють схилити клієнта до себе.

Корпоративний сувенір – це чудовий спосіб показати клієнтам та бізнес-партнерам, що ви турбуєтесь про них.

РИНОК СУВЕНІРНОЇ ПРОДУКЦІЇ

На одному з відомих сайтів з продажу сувенірної продукції пропонується на вибір близько 2000 видів сувенірів у формі значків, статуеток, сувенірів-освіжувачів тощо. Найбільшими країнами-постачальниками є Китай, США, Тайвань, Індія та інші.

ВИМОГИ ДО БРЕНДОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Насамперед вони повинні бути практичними, функціональними та не великими. Функціональні сувеніри повинні використовуватися клієнтами регулярно, а не припадати пилом. Наприклад, сувенір-освіжувач повітря для автомобіля не лише буде використаний за прямим призначенням – ароматизації салону автомобіля чи офісу, а й буде невимушено нагадувати про вашу компанію.

При замовленні брендованих сувенірних виробів необхідно виходити з двох факторів: вони мають нести не лише рекламну, а й асоціативну функцію.

У свою чергу логотип, реклама на сувенірах сприймається клієнтом лояльно коли вони будуть для них практичними та функціональними.

Вибір сувенірної продукції має бути в різній ціновій вартості, щоб її могла замовити компанія з середньостатистичним рекламним бюджетом.

Велика кількість варіантів сувенірів з нанесенням логотипу підходить для будь-якої цільової аудиторії, й не залежить від віку, статі, освіти тощо.

ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ ПОДАРУНКОВИХ СУВЕНІРІВ

Пам’ятні предмети мають один з сильних психологічних аспектів: коли клієнт отримує безкоштовно корисний для нього брендований сувенір у нього залишаються приємні спогади й він буде щоразу повертатися до вас, при цьому приводитиме друзів й знайомих – нових потенційних клієнтів.

Зверніть увагу, що брендовані записники (щоденники) є актуальними лише в обмежений період часу (місяць до та після Нового року).

ВИБІР: ШАБЛОННА ЧИ ОРИГІНАЛЬНА ПРОДУКЦІЯ?

Потрібні свіжі, унікальні ідеї, які будуть ексклюзивними. Шаблонні сувенірні аксесуари втрачають позиції, й замовники все частіше шукають тих виробників, які пропонують оригінальні подарункові сувеніри. Саме тому на ринок сувенірної продукції України виходять дорогі ексклюзивні бізнес сувеніри преміум-класу. А які ж унікальні, оригінальні й не дорогі сувеніри замовити для широкого загалу своїх клієнтів? Одним з рішень є сувеніри-освіжувачі з брендом (логотипом) компаній. Вони бюджетні, ексклюзивні (форма сувеніра-освіжувача може бути максимально наближеною до логотипа компанії; широкий вибір ароматів для сувенірів-освіжувачів).

Також можна зібрати дані для аналітики потенційних клієнтів завдячуючи сувенірам-освіжувачам.  Охочих отримати сувеніри-освіжувачі в подарунок клієнти активно будуть заповняти ваші анкети й залишати усю необхідну інформацію в обмін на подарунковий сувенір

ЗАВДАННЯ, ЯКІ ВИКОНУЄ СУВЕНІРНА ПРОДУКЦІЯ

Функціональність корпоративних подарунків з логотипом (сувенірів-освіжувачів) в PR стратегії компанії:

  • сувенірна продукція просуває компанію на ринку;
  • ознака хорошого тону поміж партнерів;
  • забезпечує помітність бренду у своїй цільовій аудиторії;
  • просування й популяризація фірмового стилю компанії;
  • реклама й привернення уваги нових клієнтів;
  • ефективна комунікація з потенційними клієнтами;
  • позиціювання компанії як соціально-відповідальної стосовно своїх клієнтів;
  • формування відчуття надійності бренда та формування позитивного ставлення до компанії.

КЛАСИФІКАЦІЯ ТА РІЗНОВИДИ СУВЕНІРНИХ ВИРОБІВ

За видом нанесення зображення на сувенірні вироби: тамподрук, трафаретний, термотрафаретний, графертон, сублімаційний, деколь, тиснення, лазерне гравіювання, вишивка.

За основою матеріалу сувеніра: дерев’яні, керамічні, текстильні, картонні, скляні тощо.

Сувеніри за формою: брелки, письмове приладдя, аксесуари, сувеніри-прикраси.

За призначенням: для інтер’єрів, письмові аксесуари, одяг, промо-сувеніри.

Типи сувенірів: сувеніри бізнес-класу, авторська продукція, сувеніри VIP-класу.

Види презентабільності сувенірів: для ділових кіл (корпоративні сувеніри, ексклюзивні сувеніри), рекламно-сувенірна продукція, івент-сувеніри.

Сувеніри за тематикою поділяються на: присвячені пам’ятним датам чи подіям, прив’язані до місцевості, корпоративні сувеніри, комбіновані.

За функціональною задачею сувеніри поділяють на: естетичні, прикладні, багатофункціональні сувеніри.

За методами поширення: безкоштовно, за символічну плату, у вигляді призів.

За кількістю виробництва сувенірів: одиничні, масові, серійні, комерційні, ексклюзивні авторські сувеніри.

Сувенірна продукція за ціновою категорією: дорогий преміум-сегмент, бюджетні варіанти, дешева продукція.

За виробниками сувенірка поділяється на: сувеніри, які постачаються із-за кордону, сувеніри виготовлені в Україні.

Отже, виготовлення для компанії сувенірної продукції із логотипом являється потужним засобом створення в рекламних цілях позитивного враження. Й завдяки цьому, використання сувенірних, подарункових виробів з нанесеною фірмовою символікою вважається одним з ефективних методів, як збільшення продажів, так і досягнення впізнаваності та формування іміджу бренду.